.

| Benjamin Stephen bangga hina ISLAM |

ini kisah seorang insan yang mengutuk islam dengan bangga nya di dlam church.nme nye BENJAMIN STEPHEN..ade yg kate dye wat ceramah ni kt Kuching Sarawak..but xde bukti g yg nie mmg btul2 kt sne..nsib baik de org yg sudi merakam gambar ni..xtaw dye sebar video nie untuk turut sma menghina islam atau untuk menyedarkn kta tentang kewujudan si benjamin celaka ini..



aqu bgi nmpak ckit mke dye tu..agak law korang nmpak kt mne2 ke..taw2 la nk buat ape..zzz..law nk crita kisah nye mmg aqu kne wat esei laa kan..ehehe..pape pn korang usha je video nih..COMPLETE..siap bleh dgr clear suare bapok dye tu..haishh..benci lak tgk mke dye..

PART 1

PART 2

PART 3

p/s: smoga dye sempat insaf sebelum mndapat bala yang sangat dasyat dari NYA..Amin

4 comments:

xazryx said...

mcm has .HAHA !

aDDycLAn said...

wahh...ingat gak ko ngan abg sndiri..ehehe

s h a f i q h a s h i m _____ said...

ni dah lama, tapi aku tetap tak suka dia nie

aDDycLAn said...

mmg dh lme pn..sbelum aqu msok ptpl g..p sje je..xde topik daa.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts